heej

förlåt att jag inte har gjort nått inlägg på ett tag:( måste bli bättre på det
Aja... idag har jag inte gjort nåt, bara varit hemma, men imon ska jag vara med Sabina:Dkommer bli as fett nicit:D
i helgen var jag och shoppa, shoppa ett par jeans thits, läppglans och tuggumi men ska snart till stockholm så då blire mer jag lovar:D kulit kulit kulit:D
Just idag har jag inte gjort nåt-.- bara trökat, sluta kl två idag men när jag och vissa utav mina klass kompisar skulle ut från klass rumet- för hälften av klassen var på musik-.- trökigt med musik jag hade det också före dom andra:(- så stog två från 6:B och hålde för dörren så vart lite sen ut,men fick ett gott skratt för typ aja.. svårt att förklara...
HejDå kanske gör ett i lägg senare:D kram//Jenny



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback