23juni 2010

Heejsan bloggen :)
det har blivit dåligt med upptateringar den senaste tiden :S
men det är så att jag inte har varit hemma och pappa
stänger av internetet ty hela tiden så jag får be om ursäkt
och nu kommer jag vara borta- jag vet inte om jag kommer
hem på söndag eller om det blir nån gång nästa vecka. För jag
ska till min sommar stuga fast mina föräldrar har inte semester
en men jag kanske ska vara kvar med mina kusiner
för deras föräldrar- min faster, har semester och dom ska vara
där i en vecka så kanske blir klar så ska försöka göra lite
upptateringar när jag kommer hem
ser ni att jag har en ny header eller har haft den ganska länge :) <3
nu har ÄNTLIGEN Kristen Stewart och Taylor Lautner från twilight filmerna
kommit till stockholm hit till sverige, ville dit men hade ingen biljett :'(
Nu ska jag gå HejDå :) <3 puss på er :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback