6juli2010

hejsan :)<3
idag vaknade jag kl 9 av en jävla helikopter eller
vad fan det heter usch jag vart väldigt arg!!:@
säg grattis till bästa pappa som fyller 45år i dag :)<3

säg grattis till bästa morfar som fyller 64år i dag :) <3

vet inte vad jag sak göra idag mer en att gratta pappa och
morfar men kommer inte gratta morfar idag tror jag för
min morfar är i hans paradis, haha han är i sin sommar stuga
med mormor min bror och morbror som har stina med sig :)<3
har skaffat ett youtube konto så det kommer komma dagens
låt:)<3
just idag så är det Declan Galbraith som står på tur :)<3
den låte sjöng jag och några tjejer i klassen på skolavslutningen
:) <3
nu ska jag dra hej så:)<3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback