man är aldrig för liten för en julkaleder

Hejsan :)
I dag när jag vaknade så mådde jag illa trodde jag hade
fått magsjuka :S har bara ätit några pannkakor och lite fika i dag
usch kan inte äta frukost...
idag var också Julia sjuk så det är också en dålig sak
idag så fick jag och Samuel S gå längre i skolan för
nån elevråds grej som var från 12.30 till 15.00
men vi hade kul, iaf jag och samuel
sen så gick jag hem med Stafne och kom hem, tog min
choklad från min choklad kalender " man är alldrig för liten
för en choklad kalender ! " det hoppas jag att alla håller
med om. Jag satte mig med mamma och kollade på TV
och Brorsan och Pappa skulle på hockey träning det
är brorsan som spelar :) <3
han är bra tycker jag
aja nu ska jag gå hej då


julllllaan

negerboll imon :D <3

2010-12-02 / 18:03:58
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/
Glennvanja

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-03-21 / 11:41:35
BLOGG: http://glennvanja.blog13.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback