längtar till sommaren

Just nu satt jag och längtade på den varma och sköna sommaren. När man kan bada!♥

idag så har jag bara vart hemma blev en snabbis hos mormor och morfar
Sen när jag kom hem så åt jag, gick till mitt rum och spelade sims
sen satte jag och brorsan och kollade på Mr. Bean han fick alla filmerna och
nallen i Julklapp, hehe xD
Sen gick jag och borstade tänderna tvättade av sminket och flätade håret
så jag får lockar imon, sen gick jag hit och gjorde ett inlägg är lite trött
ska näg gå och sova, Klockan är kvart över ett :O en dag går så fort :O . GodNatt ! ♥


julia eriksson

tänk va skönt (A) :D:D:D:D

2011-01-02 / 12:11:04
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback