Irriterad...

Hejsan
Var med mormor idag till Ludvika köpte nya skor, en julklapp vet jag att jag ska få hehe för ville ha en sak sen såg jag en annan tröja så hon tog båda och sa du får dom på julafton det är ett par jeans med skit snygga :) <3 älskar mormor ! <3 så kom jag hem så fick jag städa på mitt rum för min lillebror hade varit där och spelat play station för har det i mitt rum, han hade gjort sönder ett armband och min lampa var konstig, och saker låg på fel plats :'( blir så sur när jag inte får ha mina saker ifred och när man aldrig få ha saker ifred, mamma säger alltid att det är bässt om man har fint på sitt rum men man kan inte ha det fint om nån ska stöka ner igen :( det blir jag lite irriterad på :@ aja, jag lyssnade på lite musik, och gick och kollade på MTV :) så satte jag mig här hejdå
Står för bilden




julia

syskon ;)

2010-12-12 / 14:28:46
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback