Imon ♥

Tjena Bloggen
imon händer det, det är julafton längtar
tills jag få se vad jag har fått i julklapp
och vad jag fått i julklapp utav min Julia ♥
Om två veckor fyller jag år, läntar till det
också. Imon blir det att vara
hemma på julafton tycker nästan det är bäst
har nästan alltid haft så. Mormor Morfar Farmor
Niclas"min morbror" hans hund stina kommer hit
hem till mig och min familj.
Idag blir det att klä granen♥
Men en sak är att Julaftin blir lite förstörd...
MIN PAPPA SKA JOBBA PÅ JULAFTON :O
han hinner inte se KALLE ANKA fy F-N
vill typ ringa hans chef och skälla ut han !!!!!!
man ska ju ha alla sina nära och kära när det är jul
han jobbar från 6 på morgonen till 4 på eftermiddan :O
aja sånt är livet -.-
nu ska jag gå tjao :) ♥


julia eriksson

fan vad taskigt av han:o

2010-12-23 / 12:38:09
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback