3 December

Hejsan alla underbara ! <3
idag så vaknade jag halv sju men gick inte upp förens 20över
klädde på mig tog i linserna och sminkade mig, åt lite men kunde
typ inte äta så det var väl bra med det...
Sen så fick jag skjuts till skolan, kom dit då var det elevråd
så gick dit då var Samuel S redan där vi fick en timmes rast
Jag och Samuel så vi gick till elevkafettog en touast och en óboy
det fanns att köpa eftersom att det är fredag så kunde man köpa
en chokladboll men ville inte ha, var inte sugen. Sen när jag kom
hem fick skjuts utav julia och hon och jag vill gå på den dära nya
Harry Potter filmen, ska se när den går !! <3
aja, så När ja kom hem så slingade jag syrans hår, det blev snyggt!
sen så åt jag åkte till Farmor för att min faster var där ifrån stockholm
Hade skiit kul. Imon är det 7 år sedan Farfar dog... Nu fäller jag en tår
saknar han så himla mycket asså trodde inte man kunde sakna en person
så himla mycket som jag gör med Farfar...
nu ska jag hå hejdå :) <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback