19dec2010

hejsan
ny header igen, hehe men älskar att hålla på med bilder ! <3
idag så vaknade jag kanske först nånting vid sju och då hade jag
drömt en mardröm :S så vaknade och var andfådd sen somnade jag
om och vaknade sen vid tio så gick jag upp. Igår så fixade jag med min
julklappar som jag ska ge till mina nära och kära. Har en till jullan som hon
ska få på tisdag tänkte jag <3 min mobil är sönder så har en annan :(
Min bror hade en hockey match, han vann !! grattis säger jag :)
Jag har pluggat mycket idag för har ett prov imon i fysik -.-
men aja på Tisdag så slutar jag skolan sen har jag LOV faknen vad sköönt
så är det snart julafton längtar !! <3
och så fyller jag år snart om 19 dagar :) <3
nu ska jag gå :o)
hejdå


julia eriksson

Wöhöhö :) Prov.. hela tiden orkar inge mer :(

Haha, aja snart jul :)) <3

2010-12-19 / 19:44:43
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback