hemma igen:)<3

hej Bloggen!<3
nu är jag hemma kom hem igår, från sälen :)<3
har haft grymt kul mormor och morfar kom
upp på måndagen för att dom hade varit i
Norge en vecka;)
en dag så skulle, jag min morbror mormor
mamma pappa syrran elin gå upp för en jävlig
dryg backe
vi skulle gå den backen för att se, det heter troll-
skogen, jag har typ varit där varje år när vi har varit där
och jag har varit i sälen varje år
iaf, vi skulle gå den backen för första gången, vi trodde liksom
att backen inte alls var lång men när vi kom en bit ja då såg
vi att den var längre
för den var inte rak, men när man väl var nere, så tyckte
man att man var nöjd med sig själv:) haha :)
idag vaknade jag förs klockan 9, så tänkte jag en stund till
men nej du, det vart till tio över elva, senare idag åkte
jag och mamma till nisses, och kollade lite sen till ica, men
så fanns det inte en sak där så vi åkte till konsum :)
nu ska jag dra herå:)
hittade en video på yotube, det är en otroligt bra låt från lady antebellum i need you now
och så klart det bästa, twilight:)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback