rubrik?

hejjsan bloggen!
just nu så sörjer jag bara för att skolan börjar imon-.- usch
men ska vara glad :)
idag har jag varit hemma bara, min pappa hade hittat nån tv till min brorsa;)
nu som sammanlagt har vi fyra styckna tv,n hemma just nu, i mitt rum min syrras tv rummet och i jespers rum :)
snart  är klockan 18, och skolan närmar sig ju mer sekunderna går, usch ska inte tänka på det
jesper är hos mormor och morfar han går eller cyklar dit alltid när han är hemma ;
han säger till mamma att han ska ringa morfar- efter som morfar är pensionär(stavning), så är han alltid hemma om han inte är på nått möte, iaf han ringer han och senare så står morfar i hallen och säger att han ska hämta jesper :)
då har han ringt och sakt att han vill komma till morfar :)<3
haha, vilken gullunge<3
ska dra nu Herrå:)<3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback