ny header!!!

Hej, Bloggen!! ser ni att jag har gjort en ny header :D jag var faktiskt nöjd med den:D idag gick jag upp vid 7:00 sen åt jag frukost, klädde på mig bårsta tänderna och tvätta glas ögorna :D sen satte jag mig i bilen så skulle vi åka till skolan och mamma till jobbet ;) vi hade slöjd idag :) och jag vart klar med min "jeans boll" den vart mjuk och skön :D sen efter skolan skulle jag ha klarinett, fast den börja 14:00 och vi slutar skolan kl 13:40, så jag hade lite tid att gå till perssons tobak och köpa lite godis, sen gick jag upp för att spela klarinett fast vi håller på meden ny låt så det blev inget spela med klarinett :P sen när jag gick hem togajag en klubba sen när jag kom hem så var mamma hemma och min bror och hans kompis Simon som följde med honom hem idag, så då visade jag min "jeans boll" och satte mig i soffan xD och sen gick jag till mitt rum och satte på teven och kolla på ghost visperer ett jätte bra program som är på fyra och börjar kl 15:00 :D och håller på i en timme, nice :D jag gick efter jag kollade på ghost visperer så gick jag till teve rummet och kollade på top modell med min syrra och hennes kompis sen satte jag mig här:D Hej då bloggen ;) Kram   Jenny :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback