ny header igen;P

Hej, bloggen. idag har jag bara vart hemma och i skola, jag vaknade kl 06.45 av att jag hade jätte ont i halsen så jag inte kunde prata. Jag är alltså förkyld igen-.- sen vid jag tror typ 07.45 så åkte jag till skolan och där så tappade jag rösten det är inte kul jag hade slöjd och bild idag;) och idag så hade jag klarinett så jag gick till den efter skolan vid kl 14.00, och jag sabina och sofie tönker nog börja på piano. Jag tycker det ser kul ut och så vill jag lära mig en låt på piano :P;) sen kom jag hem, åkte lite roliblaids(stavning);P sen kom jag in och tog två mjuk mackor, och en coco boll mims :P min kusin har varit här och hjälpt oss med träden men det är typ undan blockat nu så vi gick bara med tallriset till majbrasan som vi har på våran majbrasa :P senare vi 17.00 tiden så åkte jag mamma och mon lillebror och handlade,) sen när vi kom hem skulle vi äta och det vart pizza :P sedan har jag bara vart vid mitt rum och kollat på tv och åt en glass också idag;P ne nu sja jag sluta HejDå;P Kram Jenny



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback