god natt och fredags myyyys <3

HejHej, Bloggen, idag är det fredags myyyyyyyyys :D Idag gick jag upp runt kl 7:00 gick upp klädde på mig gick och tog frukost, gick och tvätta håret borsta tänderna sminka mig, sen så åkte jag till skolan, och jag vart ju så klart jätte hungrig innan lunch och Britta en lärare som vi har i musik och på fredagar trog över 5 minuter på tiden vid lunch så jag vart lite sur-.- :( efter skolan så gick jag hem kollade på tv, tog en klubba som jag köpte på perssons tobak igår kollade på ghost whisperer sen kom mormor och morfar så jag följde med dom hem och ficka och kollade på tv och mormor har gjort ett nytt resept på mat det var jätte gott sen var vi där till nio-men pappa var inte med för att han har åkt till tyskland och han kommer hem imon tror jag-åkte hem kollade på tv jag borstade tänderna och gick hit och nu chattar jag med bästa Sabina :D <3 Jag har nog inget mer att säga, så jag säger god natt på fredags myyyyyyyys :D Kram Jenny



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback