Ett inlägg av förkylda tjejen :D

TjaTja :D jag är förkuld så jag har nästan tagit upp all näs spräy och nysit och snytit mig hela tiden har ont i halsen och det kliar också i halsen :((( inte bra
Jag vakna i dag av att jag fick ett sms från Isa och då var klockan lite över 10 :D sen somna jag om lite sen när jag gick upp gick jag först till datorn och kollade på olika bloggar :D sen gick jag upp snöt mig-.- tog ett varmt skummande skönt bad :D sen vid 11 tiden klädde jag på mig åt frukost sminka mig:D
sen under dagen har jag läst lite i boken "Frost" den är jätte bra :D
jag har kollat lite på tv:D smsat med en som heter Samuel och han har också en blogg den heter så här http://muminman.blogg.se gå in på den om ni vill :D och jag och Samuel ska va på måndag, kommer bli skit kul längtar till då :D sen vi 14 och 15 tiden så var jag ute och fota lite det var skönt ute:Dbara att det blåste lite:S
Nu ska jag gå Hej Då Kram Jenny



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback