dagen idag för lilla jenny:D<3

Hej, Bloggen, idag var det skola blää, jag vakna runt kl 7:00 idag ungefär kanske lite tidigare :D jag skriver inget om skolan, idag var jag med Sabina vi hade as kul fota och flumma och skratta helatiden och hoppa studsmatta:D jag hade jätte kul idag tack Sabina(A)<3<3 sen kom jag hem åt lasangne blev det, mums :D mamma gör värkligen god lasagne, jag lovar er, jag ljuger inte :D ;) <3 nu sitter jag här är inne på facebook och BDB och MSN och lite såntdära, måste väl snart göra engelsa läxan ;) :) <3<3 jag har typ inget och skriva men men man har inte alltid nåt att skriva :D ;)



här får ni en bild som jag har fotat och fixat (A) :D <3 ¨




ida<3

du fotar as bra jenny!!!<333 älsk. dej<333

2010-05-13 / 19:38:36
Jenny

älskar dig med Ida:) <3 tack <3

2010-05-13 / 19:50:46
BLOGG: http://jjennyenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback