I'm not living, I'm just surviving

Har inte gjort alls mycket idag. Bara så trött och slut hela tiden och räknade ut att jag sov runt 10-11 timmar i natt. Jag har haft en konstig huvudvärk sedan i torsdags eller egentligen onsdags då jag hade migrän.. Igen. Min kropp vill inte som jag vill. 
 
Jag och min bror tog i alla fall min moped till mormor och morfar på eftermiddagen och stannade kvar ett tag. Jag skulle egentligen har varit med en kompis nu men slutade med att jag blev hemma istället. Är så trött så kommer antagligen gå och sova snart. 
 
Vill blogga så mycket bättre men blir så deprimerad på hösten. Fick en väldig fin kommenter här om dagen och det fick mig att le lite. Tack! Hoppas ni har det bra i höstrusket. Kram och godnatt! ♥ 
 
 
 
Måste bara dela med mig av lite roliga bilder jag och Alexandra tog i skolan i veckan. Vilken humor vi har, älskar den! ♥ 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback