te och musik är det bästa som finns

Hej på er! Idag har jag varit till skolan. Fast jag var och är så trött. Jag åkte inte heller hem direkt efter skolan för hade ju dans, eller jag var inte med på den utan kollade på eftersom att jag varit sjuk, är det väl lite fortfarande, vill inte göra det ännu värre bara. Jag ska göra så imorgon också.
 
När jag kom hem tog jag hand om mig själv lite med att skrubba mitt ansikte och sedan lägga en ansiktsmask och medans jag lade den på ansiktet så satte jag på vattenkokaren så att jag skulle få lite te. Så nu dricker jag te och lyssnar på musik och håller på med bloggen. 
 
Nästa vecka har jag praktik. Jag har det vecka 12 och 13, och denna gången ska jag vara på Hemmakväll med min kompis. Jag ser faktiskt framemot det och jag är även ledig på måndag, så underbart! Ha det bra och godnatt! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback