en bra dag

Då var denna praktiken över. På måndag är det tillbaka till skolan igen. Som tack fick jag plocka min egna godis påse och man fick ta en STOR påse så nu har jag så det räcker och blir över haha. De sa att vi skulle ta en stor och de sa att vi hade varit duktiga också så det känns ju bra. 
 
När jag slutat så gick jag runt med min familj i Ludvika och vi fikade också sen så träffade jag också Samuel. Tänkte vara snäll och låta han få skjuts hem istället för att ta bussen. Imorgon är planerna att eventuellt åka till IKEA eller så blir det att umgås med några kompisar. Jag hoppas på sol imorgon och det ser ut som det skulle kunna bli det. Hoppas ni har en bra fredagskväll! Kram ♥ 
 


Linn

Ser gott ut! :)

2014-03-28 / 21:00:14
BLOGG: http://linnbackman.blogg.se
frida

Haha åh vad söt liten tårta! Ser god ut ;)

2014-03-30 / 12:05:10
BLOGG: http://fridaslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback