jag försov mig...

Hej på er! Idag var det dans men innan det så slutade jag skolan och väntade på att Samuel skulle sluta och då gick vi till MåBättre då han skulle sola solarium och efter det gick vi och åt och vi åt sushi denna gången. Jag verkligen älskar sushi och det blir bara godare och godare ju mer man äter det och jag har faktiskt ätit det många gånger. Just nu sitter jag med datorn och har precis duschat. Men snart blir det nog att sova. Jag försov mig idag också, då man sover som bäst är när man försovit sig men inte lika kul när man vaknar och inser vad man gjort. Men min pappa blev min räddare i nöden då han gav mig skjuts till skolan. Ibland är de bra att ha! Nu ska jag sluta babbla. God natt! ♥
 


Felicia

Sv: ja eller hur :)

Åh sushi, älskar det :D

2014-02-11 / 21:51:54
BLOGG: http://feliciaholmgren.blogg.se
Dee

Hej!
Kollat in din blogg lite och tycker att den är jätte fin!
Jag undrar om du kan kolla in min blogg?
Den är väldigt ny och vi har så få läsare just nu och hoppas på mer!
Det skulle hjälpa! :)

2014-02-12 / 09:35:52
BLOGG: http://www.chiclygossip.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback