projekt varan

Hej på er! Vilken tur att jag har sovmorgon imorgon. Jag tror jag ska ta och kolla ett eller två avsnitt av Pretty Little Liars innan jag går och lägger mig, bara för att jag kan. I skolan håller jag och min grupp på för fullt med ett projekt som heter Varan (kan ha nämnt det i ett tidigare inlägg) och som det ska vara en mässa om på torsdag. Det är som ett första riktiga allvaret här och vi ska sättas på prov och se hur det egentligen är. Jag tycker att det är ganska kul. Vi har letat sponsorer och en massa andra saker som vi ska ha i våran monter. Vi har då tagit OLW som vårat varumärke. Riktigt underbart! 
 
Vi får se om det blir något avsnitt av Pretty Little Liars för nu börjar jag faktiskt att känna mig ganska så trött. Om vi inte hörs någonting mer idag så säger jag god natt nu, puss och kram! ♥
 
 
 


Julia Grönberg

Vilken mysig blogg du har ♥

2013-11-19 / 22:17:12
BLOGG: http://gronberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback