sommarjobb dag 6

Hej på er! Idag på sommarjobbet har jag virkat stolsdynor och målat pallar vita. När jag kom till jobbet idag var jag riktigt trött men så fort när jag hade hinkat i mig lite kaffe så piggnade jag till.  Sen när jag kom hem så tränade jag lite. Tränar på en träningscykel och drar några tag med tyngder. Mår så bra efter att jag tränat! Efter det fick jag i mig mat och sen ner och kolla på när min bror spelade fotbollsmatch och idag blev det oavgjort mellan lagen. Men riktigt bra kämpat! Snart ska jag gå och sova, tänkte kanske bara dricka lite te och sitta på altan och njuta. har hört att det ska bli regn imorgon. Men det kan ju snabbt ändra sig. Ha det bra och god natt. ♥
Lite bilder. 
 


Mariie

sv; Gör det! Nu när det är sommar ska man äta preciiiis vad man vill ^^
Jag med! Converse passar till allt!

2013-06-26 / 16:15:26
BLOGG: http://mmaolii.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback