bara en massa ord

Hej på er! Nu har jag inte uppdaterat på väldit länge men jag har anledningar för det. Nätverket suger och det är bara jobbigt att blogga från mobilen då bilderna ibland inte vill laddas upp och att inte ens självaste inlägget vill komma upp. Just nu sitter jag på den bärbara datorn och det går mycket, mycket bättre då. Den andra anledningen är att tiden bara rinner iväg och att jag faktiskt har annat att göra nu när jag är borta och då blir bloggen inte det första man tänker på. 
 
Nu dem här dagarna har jag umgåts lite med min tremänning som också har sommarstuga här, 1 kilometer från min stuga. Igår kom dem hon, pappas kusin även min tremännings mamma och hennes man hit och fikade. Jag och hon badade, min bror försökte också att bada men han badade bara knäna. Sen på kvällen tog jag och min bror cyklarna och pappa, mamma och min faster gick såklar och vi blev där riktigt sent. Jag hade en bra kväll i alla fall.
 
Idag gjorde vi lite äventyr och åkte till ett helmysigt café. Snart blir det väl mat och jag är faktiskt ganska hungrig om jag känner efter riktigt.
 
Imorgon åker jag hm och som tröst får jag väl göra värsta bild-bomben. Sen blir jag hemma en dag och sen åker jag bort igen. På söndag åker jag till Stockholm, träffa kusiner, kryssninge och ha en till grym vecka. Nu får ni ha det bra så länge. Kram ♥
Jag och min bror fick en fet gädda för någon dag sedan. Till middagen på kvällen blev det fisk och grillat och gäddan var himla god. ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback