årsresumé 2013 del 3

JULI - Mitt i sommaren och gud vilken sommar vi fick, underbart och exakt vad man behövde. Mamma, pappa och morfar fyllde år och mitt i allt detta så fick jag även reda på att jag kommit in på mitt program som jag sökte, eller jag visste väl redan att jag skulle komma in i och med mina poäng men en lättnad att jag fick se bevis på det var obeskrivligt underbart! Mamma och pappa, fast speciellt mamma fick nog den bästa presenten ut av oss barn och det var biljetter för att gå och kolla på TOTO vilket är mammas favorit band. Jag övningskörde ganska mycket också!! Sommarstugan en vecka och solen lyste varenda eviga dag och sen var det hem, packa om för att åka på kryssning med kusinerna och några dagar på Tyresö blev det också och den veckan lyste solen också varenda eviga dag! 
AUGUSTI - Super varma dagar blev det denna månaden också och jag visade upp en massa bilder från kryssningen. Tog några dagar vid min mormor och morfars sommarstuga (inte min sommarstuga) och levde livet. The big day kom med stormsteg och jag kunde nu säga att jag gick på gymnasiet. Jag träffade Maddä och Alexandra och man undrar bara vart tusan dem har varit i mitt tidigare liv. Definitivt bästa vänner! Jag tränade också väldigt mycket under sommarlovet och åt bra måste börja göra det igen, hmm..
SEPTEMBER - Kom hem från den årliga trippen till Sälen. Jag hade en massa fina bilder att visa. Jag köpte min första Our Moment parfym och älskar den och gick även och kollade One Directions film This Is Us i 3D, bara det gjorde att jag blev helt galen och kunde se dem i 3D. Jag vet, jag är galen. Var på släkt-träff i Norge och träffade många som jag inte träffat på väldigt länge. Jag praktiserade på Ovako, hos mormor för att vara exakt, i en vecka och fick lära mig lite av det administrativa delen. En månad i skolan osv...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback