årsresumé 2013 del 2

APRIL - Jag umgicks väldigt mycket med min kusin både här hemma i Dalarna och i Stockholm. Här hemma så åkte vi och badade en dag på Aqua Nova och jag vet att jag och min kusin var uppe en hel natt för att kolla på alla Twilight filmerna, vi gick och la oss runt 8.00 och gick upp 10.00 för att hinna med en buss till Ludvika för att äta sushi. I Stockholm så var hon och jag på Top Model Sverige eventet och det var riktigt trevligt. Där fick man träffa dem som var med i Top Model Sverige och jag träffade Jonas Hallberg och så uppträdde bland annat Robin Stjernberg!!
MAJ - Dem första sommar känslorna kom och det blev mycket grillat (fast började faktiskt grilla redan i januari då jag och min familj ville testa en sak). Jag vet att jag även satt ute i solen ganska mycket och blev röd som en tomat på bröstet och i ansiktet. Jag gick över en mil med far min och det var så varmt kommer jag ihåg och fick förjävliga skavsår för att jag glömde ta andra skor och hade första dansuppvisningen också!! 
JUNI - I juni hände det mycket. Jag träffade massa släktingar ifrån Stockholm och jag fick 200 följare på Twitter och nu har jag hela 465 (!) följare! Jag åkte med klassen och resten av niorna till Gröna Lund och utforskade Stockholm lite och den dagen var så kul och det var så varmt också, Lite tårögd blir man ju också för att jag gick ut nian och den dagen är oförglömlig och jag kan inte fatta hur Högstadiet gick så snabbt och nu har man redan gått ett halv år på Gymnasiet! Sen var det bara att börja jobba, mitt första sommarjobb som blev på väderbacken och där fick jag baka för hela världen och massa annat. Har aldrig bakat så här mycket som jag gjorde när jag sommarjobbade! 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback