musik, loppis och det andra får ni se imorgon

Hej på er igen! Hur mår ni då? Jag mår faktiskt bra och sitter här och lyssnar på älskade One Direction, kan inte få nog av dem! Nu har jag nybäddat i sängen speciellt för att skolan börjar ju imorgon. Har även gått på loppis idag och fynden jag köpte kommer upp imorgon. Jag älskar loppis! Sen kommer det också komma upp en annans sak som ni kommer kunna se imorgon, men det får ni veta då! Jag har bra lust att ta mopeden till mormor och morfar och det lutar mot att det blir det. Morfar kommer hem idag, om han inte redan är hemma så jag vill hinna var med han lite också. Nej nu ska jag fortsätta med mitt. Kram på er! ♥
Åhh, vad jag vill tillbaka till Stockholm och Tyresö! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback