God morgon den 4e oktober

God morgon! Torsdag idag och om jag kommer ihåg det rätt så är det kanelbullensdag också! Haha kanske ska baka i helgen. Idag är det inte lika lång skolag som alla andra, förra året slutade vi tjugo över tre fyra dagar i veckan men på torsdagar denna termin i nian slutar vi tjugo i tre? Haha men jag tror det är så för att vi inte har någon sov morgon och det har alla andra klasser. Men som jag känner det så är det ju mycket skönare att sluta tidigare än att börja senare, haha. Jag har inte sovit så bra i natt, har vaknat flera gånger av att regnet har öst ner verkligen öst ner så om hela jäkla himlen öppnats sig. Så jag undrar hur min jäkla skoldag kommer bli. Jag kommer typ sitta och jäspa hela tiden som vanligt och speciellt på Mona-Lisas lektioner då vi har SO då kan man knappt hålla ögonen öppna. Nej nu ska jag gå! Ha en bra dag, kram! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback