School tomorrow

Idag har jag varit på hockey match för min bror, sen till mormor och morfar och kom väl hem för nån timma sedan. Fy imorgon börjar skolan igen och jag är inte alls taggad. SO prov på torsdag som jag inte kan någonting om. Jag känner att jag helt enkelt får skita i det och försöka. Jag får plugga sten hårt nu. Försöka är det ända jag kan göra. 
 
Jag sitter här och gruvar mig riktigt för imorgon. Jag vill verkligen inte till skolan. Men jag får trösta mig själv med att det snart är jullov och jag slutar ganska så tidigt imorgon så jag kommer klara detta. Jag får hålla ut. Jag tror jag ska ta mig en dusch och göra flätor i håret. Då vinner jag tid imorgon och kan ligga
och dra mig i sängen lite mer. Ha det bra. kram ♥
 
Detta var väl ganska likt mig, eller hur? Haha. 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback