onsdags mys

Hej på er allihopa! Mår ni bra? Jag mår faktiskt bra och idag fyller ''lilla'' farmor år så henne kan vi säga ett stort GRATTIS till tycket jag. När jag kom hem tog jag mig en frukto och gjorde cappuccino och satte mig här med datorn.
 
Jag tänkte jag snart skulle börja städa lite i mitt rum så att min kära kusin kan sova här i helgen och vi kommer ha det så roligt vill jag lova! Längtar som tusan och så kommer jag också få träffa min kära fastar (en utav dem i alla fall, jag har ju fyra styckna) vi ska väl fira farmor och umgås eftersom att det inte blir så mycket för att dem bor i Stockholm och det inte är så lätt att bara träffas hela tiden. 
 
Just nu sitter jag med musik i öronen och efter att jag har städad lite tänkte jag börja med lite NO, jag höll på att glömma Biologi-boken när jag skulle gå hem från skolan men som tur var så hann jag inte komma längre än några meter innan jag kom på att det kanske är bra att ta med sig om man ska plugga så jag fick lov att gå tillbaka till skåpet och hämta den. Nu ska jag snart börja städa lite men jag skriver säkert senare. Kram ♥
 
 
Jag och Stafne får stå för bilden idag! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback