Tankar om livet

Hejsan, jag måste verkligen säga att jag ar så seg på morgonen...Inte alls bra. Haha. Jag har inte gjort så mycket nu på morgonen bara kollat lite på Pretty Little Liars. Men det är väl det enda förutom att jag försökte få i mig lite frukost.
 
Snart börjar skolan (suck) Jag vill verkligen inte börja skolan nu! Nog för att jag börjar 9:an men nej jag har verkligen ingen lust. Nu börjar det allvarliga, man ska söka vidare och jag vet inte vad jag vill bli. Det är så mycket jag vill och jag vet inte vart ALLT finns någonstans, haha...Men jag ska kämpa och tänka så att huvudet gör ont. Jag har faktiskt sökt en massa på internet(tackar google för det, haha) kollat en massa skolor faktiskt och vissa lockar mer och vissa lockar mindre, haha. Jag vet min problem...
Nu ska jag inte tänka på det iaf en liten stund. Nu ska jag dra. Hej då! ♥
 
Det är en lång väg att gå...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback