Tisdag

Halojsan
Idag när jag vakna ville jag bara somna om igen JAG VILL HA FREDAG !
aja, idag så var det Först slöjd och på Svenskan håller jag och några andra
på med en film som vi ska visa klassen sen
och jag och erika gör en film en annan film på Median sjuuukt kul faktist hahah 
få vara lite skådespelare kan man säga hehe  Sen så väntade jag på Julia
för hon hade inte slutat än sen kom hon ut så gick jag hem sen när jag var nästan
på min gata så hörde jag nån som skrek mitt namn då var det syrran som kom
sen så kom jag hem så gjorde jag lite att äta, sen skulle jag gå till mitt rum då la jag
mig på sängen så somnade jag sköönt det var 
så åt jag kyckling och potatisklyftor mamma gör det sååå gooott mmmm im love in it
ska jag säga haha 
Nu ska jag gå så hejdå mina fina 







julia eriksson

mumma hubbaaa bummmaa ;o kan inte rimma :o fast det kanske rimmande? hehehehe

2011-01-26 / 15:41:05
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback