Med Lilla Julia idag ! <3

Hejsan, Bloggen
sitter hos Julia, vi har fotat och haft kul
skrattat som fan, känns som om jag har feber !
aja, dag är det onsdag skola och livskunskap första
lektionen. Usch så tråkigt ! men sen så hade jag
40min rast då vart jenny glad :D
så gick med Julia till elevkafet, när vi skulle gå till
skåpen så blåste det skiit mkt skit, haha ni skulle
ha sett Julia ! xD <3 garvade lite för mig själv där !
aja, sen så gick vi hem så nu sitter jag här pappa
kommer och hämtar mig vid 6 tiden typ
ska dra nu och vara social med Lilla Julia ! <3
hoj ! <3



JULLANPULLAN<3

haha.. Fattar inte vad som va så jävla kul när det blåste där :P <3

2010-11-24 / 18:44:38
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback