21/5/2010

Heejsan, Bloggen .) idag vaknade jag som vanligt det är fredag idag, mamma har köpt lite chips, så det blir väl det i kväll :D slutade ungefär halv två idag vi hade idrott, kastade frispie(stavning) med Fanny hade kul, jag kan typ inte kasta frispie så det blev väl lite kalabalik med det :) och sen hade vi nån match i det, aja... kom hem har bara varit hemma sedan jag kom hem har varit trött och slut i dag, åt sallad i dag med dressing det är gott, och imon ska vi kanske grilla :D det är ricktigt gott det också :D nu ska jag dra så ha en riktigt bra fredags mys med godis och chips, så kanske vi syns imon eller snart :) PussOchKramJenny


Pellekaroline

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-06-14 / 12:43:08
BLOGG: http://pellekaroline.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback