when life changes to be harder, change yourself to be stronger.

Idag har jag inte gjort mycket. Idag har jag kollat på Pretty Little Liars och pluggat engelska lite smått. Min hals känns fortfarande lite sådär och min näsa har börjat snora. Huvudet känns tungt och det ända jag egentligen vill göra är att göra ingenting. För så fort jag anstränger mig lite för mycket så snurrar hela världen. Kan vara för att jag inte har fått i mig så mycket mat idag. Men min matlust har varit borta med vinden men nu börjar jag faktiskt bli lite små hungrig då huset luktar mat. Idag ska det ätas kyckling, klyftpotatisar, grönsaker och en god sås. Jag hoppas bara min förkylning inte dränker alla smakar. Nu ska jag fortsätta med mitt serie-tittande. Hoppas ni får en bra kväll. ♥
Gud så sugen jag blev på choklad just nu. 


My (1D Novell)

grymt vad goott med choklad, ååh.. :(

- Ja men ellerhur, älskar också noveller å följer flera stycken! :D hihi <3

2013-05-27 / 19:47:22
BLOGG: http://novellermedonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback