what doesn't kill me makes me stay alive

Halloj på er! Idag direkt efter skolan drog jag till mormor och morfar men var tvungen att först åka hem och kolla posten för att kolla om jag fått sommarjobb och ja det har jag. Känns ju skönt då jag kommer tjäna lite pengar.
 
Hos mormor och morfar håller dem för fullt på att rusta upp huset lite, byta några plankor och målar lite eftersom att det slits med åren. Jag försökte sätta mig i solen och ta det lugnt med det blev så varmt för jag hade trotts allt jeans på mig. Inte trodde jag att det skulle nästan bli 30+ idag haha. 
 
Imorse så försov jag mig också. Min katt skrek mig i örat och väckte mig, han tyckte antagligen att det var konstigt att jag låg där så länge och så var han så kelig också. Jag brukar vanligtvis, eller min klocka brukar ringa 6.15 men jag är så vimsig och konstig på morgonen att jag kan tro att det ringer eller säger någonting i mitt huvud och stänger av klockan. Men nu har jag gjort så jag har det på ringning flera gånger, för då kan det ju inte hända att jag försover mig. 
 
Nu ska jag snart ta kväller. Konstigt nog så är jag faktiskt ganska trött. ♥
Här låg jag och svettades
Tror jag aldirg har ätit nå så goda kakor som dem här. Dem är ju också från Norge. Mums!! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback