Recipe for a good breakfast

Nu ska ni få ett recept på en väldigt god frukost som jag brukar göra.
1. Först hackar man upp bananer i bitar i den storleken man vill ha och lägger det i en ljup tallrik.
2. Nu ska man ta sin favorit müsli, flingor eller havre och hälla över bananerna i den mängd man vill ha. (Nu kan man om man vill få det sötare ringla lite honung över det hela) 
3. Nu kan du hälla över lite fil eller yoghurt. På kvällarna brukar jag göra så att jag skippar filen eller youghurten och har i äpplen och ringlar honung över det hela, det är riktigt gott.
 
Ett väldigt bra mellanmål. Nyttigt och gott. Men om jag gör det som frukost så gör man som jag gjort nu. Till det kan man ha rostat bröd (eller vilket bröd man vill) och någonting att dricka, idag valde jag kaffe men det funkar med vad som helst. 


Linnéa

Det ser super gott ut :)

2013-05-21 / 10:53:52
BLOGG: http://girlathome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback