Fotbollsmatch och Sommarstugan

Hej på er! Just nu är jag och kollar på min brors match och när den är klar ska vi vidare till min sommarstuga. Tror några till skulle komma dit också så det kan ju bli kul. Vi ska grilla och sånt men vi åker hem idag i alla fall. Jag kommer sitta med SO idag och imorgon måste jag få fart på NO:n. 
 
Jag älskar att jag är så kunnig! Hittade hur man skulle göra för att få internet från mobilen till datorn så nu använder jag det och det går skit bra faktiskt att använda. Först tänkte jag leta fakta från mobilen men nu kan jag sitta med mobilen istället. 
 
Vädret är väl lite sådär men det går väl ann. Kanske blir bättre senare. Nej nu ska jag fixa med SO:n. Ha det bra. ♥


Sara Persson

Va gärna med i min dagens blogg tävling:)
Du får chansen att synas inför mer än 350 läsare, titta in och anmäl dig nu!

2013-05-12 / 19:57:20
BLOGG: http://www.nattstad.se/ssarapersson

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback