Dare To Dream

Det har inte varit så mycket bloggat idag men ibland får man faktiskt ta det lite lugnt och tre inlägg är faktiskt bättre än ingenting. 
 
Jag ska försöka göra mer skönhetstips. Det är ju alltid någonting kul att läsa i alla fall för vissa. Jag tycker verkligen om att visa vad jag kan.
 
Snart tänkte jag sova och imorgon väntas det födelsedags kalas. Först är bror på fotboll cup (tror jag) och han kommer hem vid fyra sen så kl halv sex ska jag till Samuel på finmiddag eftersom att han fyller år då också. Sen känner jag flera som fyller år på samma dag men inte några som jag direkt känner. 
 
Sen så idag har ju One Direction haft sin konsert här i Sverige. Jag fick tyvärr ingen biljett och har gråtit lite för det men nästa gång ska jag. För dem måste ju komma tillbaka. Ja,det måste dem ju haha! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback