Att Hitta Den Rätta Klänningen

Nej gud nej! Mina fönster är fortfarande lika smuttsiga än. Orkar inte tvätta dem idag. Kan göra det imorgon istället om jag hinner. Jag och mamma ska nämligen kanske till Ludvika för att göra ännu ett försök för att hitta den perfekta klänningen. Den HÄR jag skrev om i ett annat inlägg fanns först bara i XL och M. Själv hade jag kollat vilken storlek jag skulle ha och kom fram till att jag måste ha XS på den klänningen. Närmaste jag har kunnat tagit är ju S men det fanns ju inte heller och nu är den helt slut och mitt letande fortsätter. Hoppas jag hittar en för annars kommer jag bli arg. Då måste jag ta den klänningen jag hade förra året vilket låter så tråkigt. 
 
Har ni som läser detta och är i min ålder hittat den rätta klänning eller har ni killar hittat den rätta outfiten?
 
 


Samuel

Jag ska kolla på byxor till min outfit på fredag när vi ska till kupolen :)

2013-05-01 / 20:47:03
BLOGG: http://staffi.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback