trasig mobil

Hej på er! Idag har jag gjort lite ärenden i stan. Min mobil har kronglat en hel del sedan jag kom hem och själva problemet var att den inte ville ladda och att det laddade ur så snabbt. Den höll på och krongla när man skulle sätta på den också för den startade bara om sig. Så idag åkte jag upp till Elgiganten så dem fick kolla på den och det är troligtvis fuktskada på den så den är nu skickad för att kollas och går det inte att göra någonting åt det så ska den skrotas. Mobilen är bara ett år gammal så det var ju lite trist. Jag köpte den utav min pappas jobbar kompis som hade haft den i ett halv år, som tröttnade på den så jag fick köpa den. Jag har inte haft något som helst problem med den fram tills nu och älskar verkligen den mobilen. Bästa mobilen hittils. Måste jag köpa en ny vet jag inte vad jag ska göra. Men då är det väl som det är. 
 
Nu tänkte jag ändra lite här på bloggen. Göra det lite bättre. Hoppas ni har en bra dag! Kram. ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback