maybe someday you'll understand

Som ni kanske märkt är inte min blogg så uppdaterad hela tiden men det är ju sommar nu så det kanske är därför. Tänkte också säga att nu är det bestämt när jag ska åka till min sommarstuga och det blir på fredag och vi kan vara där till senast fredag nästa vecka. Mellan landa hemma och tvätta kläder och packa om väskan och sen vidare till Stockholm på söndagen för på måndagen så åker jag på kryssning i två dagar med mina kusiner. Sen blir vi kvar i Stockholm, kanske går på Gröna Lund och sen till deras land. Men jag längtar för det ska bli kul och jag kommer antagligen blogga på mobilen lite då och då men kan inte lova att det blir mycket. Men då kan vi säga att jag får lite semester från bloggen. Tänkte kanske göra lite tidsinställt som kan komma upp på bloggen. Hoppas ni förstår. Nu ska jag lyssna på musik och bara ta det lugnt. Kram.♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback