bara en massa prat

Klockan är jätte sent men jag har sommarlov nu så jag får faktiskt vara uppe så här sent på kvällarna. Nyss satt jag vid datorn och lyssnade på gamla goda låtar och tänkte på gamla tider. Ligger i min säng nu och tror jag snart ska sova.

Jag var ute och övningskörde idag med min syster och hon förklarade lite bättre än vad mormor gjort och vet hur den bilen jag kör är eftersom att det är hennes bil. Det gick super och fick knappt motorstopp och kände att det gick bra i hela kroppen. Älskar just sådana hör stunder då det bara går bra. Som nu har jag hela sommaren framför mig, jag har sommarjobbat och fått in pengar, jag har fått en ny bästavän som jag kan skratta med men också prata om saker som kam vara skönt att få lätta på hjärtat, precis som hon gör med mig.

Usch vad många ord! Goodnight!





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback