FRÅGESTUND

 
Jag hade då tänkt mig att nu ha en frågestund!! Fråga MÅNGA FRÅGOR och jag har faktiskt tänkt att kanske besvara era frågor i ett videoinlägg!! Det låter väl kuul!! Så fråga på så ska vi se när jag kan tänkas svara på dem!! Kram på er ♥


Samuel

Är du singel?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Katt eller hund?
Några få bästa vänner eller flera 'vanliga' vänner?
Tv eller internet?
Coca-cola eller fanta?
Pengar eller lycka?
Brutit ett ben?
Vilka bloggar läser du?
Vilka är dina bästisar kan du berätta lite om dem :) ?
Hur lång är du?
var bor du?
Favorit film?
Favorit Mat?


Hoppas det räcker ;)

2012-11-26 / 17:13:45
BLOGG: http://staffi.devote.se
Elin

Vad är dina fritidsintressen?
Vad är din favorit låt`?
Har du något favroit band inom musik?
Vart bor du?
Är du kär just nu?
Vad är din absolut favorit maträtt?
Vilket land skulle du vilja flytta till?
Har du några syskon?
Har du någon bästis?
Tv eller Datorn?
Vem i One Direction är din favorit?
Kan du fler språk än svenska?

Hoppas det blir bra! :)

2012-11-27 / 16:10:05
BLOGG: http://elinsmemories.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback