Onsdag

God morgon! Snart skolan men innan så måste jag göra mig iorgning lite, kanske äter frukost om jag klarar av det :( Idag känns som om det ska bli en solig och varm dag, redan 8° ute! Så himla skönt, få se om man följer med Erika hem sen om jag orkar efter alla dessa dagar jag har kommit hem halv 6, idag så är det ingen körskola tror jag men på torsdag är det det och efter det så ska jag fixa mitt bank och ID-kort :P Idag väntar mig ett engelskaprov jag hoppas det ska gå bra. Har kanske inte tränat så mycket men hallå! Jag kan engelska. Nu ska jag fortsätta med mitt sen dra till skolan, Hej då! ♥


moa

sv; jag blev nummer 1 vilket blev nu ? :)

2012-03-21 / 08:32:48
BLOGG: http://moamattiisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback