Mopedkörkortet på G!

Hejhej, idag blev det skolan och efteråt så vart det KÖRSKOLAN för jag ska ju ta mopedkörkort! Lite drygt att man nu nästan hela veckan kommer komma hem sent och så har man ju läxor och prov och sådant men jag ska kämpa för skolan och mopedkörkortet nu för man är bara 15 år en gång och jag ska ta chansen! Tänk så själv försök det är det bästa du kan göra för då vet man att du vill med den grejen du ska göra, tänk posetivt. Nu sitte jag och lyssnar på musik och så har jag läst lite i mopedböckerna, lite roligare at plugga på den en på skolan men jag måste göra lite skola också får dela upp det på ett bra sätt


Jag har en liknande moped som denna men det är inte riktigt den hära. Det är en Baotian. Ska försöka få en bild på min Bettan!! så ni ska få se henne.


juuuuuulaaa

jaoooo :) får vi panik får vi väl helt enkelt lätta lite och gråta på varandras axlar haha ;P älskar dig också min surgök (neeee skoji bari) :D:D:D:D: <3<3<3<3

2012-03-12 / 19:52:14
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback