Tacos kväll

Eftersom att min syster har fått sitt körkort nu så passade vi på att åka och handla och mamma hade glömt lite saker hon skulle köpa så liksom, två flugor i en smäll kan man väl säga. Vi köpte lite till ikväll också. Så nu har vi gjort guacamole och till middag ikväll blir det tacos. Det roliga är att förra fredagen så åt jag tacos två gånger den dagen, jag åt det till lunch i skolan och sen som bufé när jag och min familj gjorde den där överraskningen till mamma. Men liksom tacos är ju gott så varför inte!! Och jag sa ju i min vlogg att jag min favorit maträtt är tacos, haha. Nu ska jag snart gå och äta för nu har min bror kommit hem från sin träning. Go´Kväll på er!! ♥
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback