NEWYEARSEVEMAKEUP

Dagens Makeup tänkte jag visa hur jag kommer se ut idag! Jag gjorde ju en julmakeup förra veckan och tänkte varför inte en nyårsmakeup också då då, haha! 
 
 
En svart ögonskugga med skimmer är skit snyggt och sen ska man sota den och det blir ännu snyggare! Det gäller att packa på med svart ögonskugga och skugga den vid globlinjen och på med en massa mascara! Om ni vill kan jag göra en liten tutorial kanske och visa! 
 
Sen har jag gjort lockar i håret och fått lite volym i det hela! Snygg känner jag mig just nu, hihi! Luggen har också fått tittat fram nu efter några månaders uppehåll. Jag tycker om att ha lugg för att jag passar så bra i det och har även fått mycket bra kritik efter jag gjorde det. Jag hade ju lugg när jag var liten men nu är den tillbaka igen! ♥


Elin

Fint sminkad du var, det passar dig verkligen! :)

2013-01-01 / 12:57:02
BLOGG: http://elinsmemories.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback