Hall of fame

Hejsan! Mycket bloggande idag och det gillas! Jag kanske sak berätta vad jag gör och gjort. Eller jag har väl inte gjort så mycket heller. Lyssnar på en massa musik, bloggat, twitter! Ja ni vet sådant med en dator, haha. Jag känner att jag inte är den som är social idag. Vädret ute är ju inte direkt mysigt. Helt sjukt, det är redan slask!
 
AHAHAHA jag fyller 16 år om en vecka! Om en vecka är jag 16! Tiden går så förbannat snabbt nu och vi är snart redan inne på ett nytt år. Min nyår kommer bli i sällskap med mormor, morfar, morbror och hans hund, mamma, pappa, syster och hennes pojkvän och min broder. God mat kommer det bli! Nu går vi mot ljusare tider och jag längtar tills det är dags för mopeden att få åka lite! Jag gillar inte slask! 
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik. Bye, bye! ♥
 


emma ~ sjufoto! ★

sv: det är bara bra med mig! Sj då? bra låt btw c: kram

2012-12-30 / 17:37:17
BLOGG: http://sjufoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback