6 december

Nu är jag hemma och jag kan säga att jag har nog bestämt mig vart jag ska gå. Jag åt inte så mycket mat där, jag åt bara en fiskpinne och lite gurka så jag har gjort två toast nu som jag tänkte äta till julkalendern. 
 
Nånting som jag blev väldigt glad över idag var att min syster har klarat sitt körkort! Helt sjukt underbart vill jag säga, så hon passade på att hämta mig!!
 
En till sak, om en månad fyller jag 16 år. Exakt om en månad, den 6 januari. Så nu börjar det närma sig ganske så mycket och det är ynka två veckor kvar till jullov. Jag skriver säkert senare. Kram ♥
 


Julia Eriksson

Mysigt.. :) <3

2012-12-06 / 19:22:22
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback