16 december

Hejsan, nu har kusin och faster åkt hem och efter att jag och mina syskon hade släpt av dem vid tågstationen så åkte vi till mormor och morfar. Min bror är kvar där nu men jag och syster åkte hem och nu är min syster på väg till sin pojkvän för att dem ska åka och se på bio, på The Hobbit.
 
Jag har tagit bort madrassen som kusinen min sov på och städat och nu har jag inget att göra. Man kanske skulle ta en fotot tur ute i snön men ska jag vara helt ärlig så stannar jag nog inne, haha. Men om jag orkar så kanske det  skulle vara kul. 
 
Jag kanske gömmer aniktet bakom en bok och bara slöar resten av dagen. Det lät väldigt bra. Nu är det ju inte alls långt kvar till julafton. Tiden går snabbt må ni tro. Nu ska jag försöka hitta på nånting att göra. Ha det bra. Kram ♥
 
Haha lite kul är det väl i alla fall. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback